Postakönyv elektronikusan

postakönyv

postakönyv

A papíralapú dokumentumok adminisztrációja még ma is kikerülhetetlen részét képzi a vállalkozások napi működésének. A beérkező postai küldemények fogadása, illetve a postai küldemények kiküldése egyaránt idő és munkaerő igényes feladatok, amelyek csökkentik a vállalkozás működési hatékonyságát. Megközelítésünkben a postázás és postakönyv modul feladata nem csupán ezen feladatok kezelése, hanem minden ezekhez kapcsolódó folyamat végig vitele annak érdekében, hogy az ügyvitel támogatása teljeskörű lehessen. Bizonyos iratokat törvényi és vagy egyéb szabályzás, belső policy alapján be kell vezetni a postakönyvbe. Általában – amennyiben van postázó a vállalatnál – az erre kijelölt munkatársak feladata a postakönyv vezetése. Ennek köszönhetően egyszerűsödik az ügyintézés, hiszen több folyamatlépést a rendszer “átvesz” az adminisztratív személyzettől. Emellett nem történhet meg, hogy egy levél ne a megfelelő helyre jusson el. További információ az aranypost.hu weboldalon megadott elérhetőségeken.

You must be logged in to post a comment.